Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΠΡΟΤΑΣΗ απο το «τιποτα» για την σωτηρια και την αναπτυξη της ΑΕΚ

Ανοιχτή Επιστολή προς όλους τους ΑΕΚτζηδες
Θεσσαλονίκη, 24 Ιανουαρίου 2012


Κύριοι

Μέσα σε αυτή την καταιγίδα των αρνητικών εξελίξεων για την ομάδα μας, καταιγίδα που τείνει να αποδειχτεί ταφόπλακα ακόμη και για την ιδία την ύπαρξη της και νοιώθοντας την ανάγκη να συνδράμω κι εγώ, ως ένας απλός ΑΕΚτζης (ο οποίος αποδέχεται την τιμητική διάκριση του «τίποτα» κατά τον αξιοσέβαστο κο Τροχανα), καταθέτοντας την δική πρόταση, στο δικό σας τραπέζι, ευελπιστώντας ότι θα βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι ώστε τελικά να βρεθεί η λύση των προβλημάτων της ομάδας μας.

Πριν προχωρήσω στην πρότασή μου αυτή, θα ήθελα να δώσω το δικό μου στίγμα, το δικό μου who is who, ώστε να γνωρίζετε ποιος απευθύνεται σε ποιον.

Το κάνω αυτό, επειδή αναγνωρίζω ότι – εδώ που φτάσαμε – πραγματικά κανένας ενωσίτης δεν έχει εμπιστοσύνη στον διπλανό του και η ανάγκη να ξαναγνωριστούμε είναι ουσιώδης, αν θέλουμε να βαδίσουμε στον δύσκολο δρόμο της σωτηρίας όλοι μαζί, ενωμένοι.

Ονομάζομαι λοιπόν Στάθης Κουτουκάλης. Είμαι 41 ετών και κατάγομαι από την Αλεξανδρούπολη.

Μεγάλωσα ακούγοντας από τα χείλη του μικρασιάτη παππού μου για τον Νέστορα και από τον πατέρα μου για τον Παπαϊωάννου.

Από τα – δύσκολα – παιδικά μου χρόνια, έχω κρατημένη μια μόνο φωτογραφία μου. Εγώ, τριών χρόνων, στην Γερμάνια, αγκαλιά με την μικρή μου ξαδέρφη. Εκείνη φορά την φανέλα του ΠΑΟΚ κι εγώ την φανέλα της ΑΕΚ.

Συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε εμένα και αυτό που ονομάζουμε ΑΕΚ, θεωρώ τον Χρήστο Αρδίζογλου. Το δικό του όνομα είναι εκείνο που βγαίνει από τα χείλη μου, όταν απευθύνομαι κι εγώ, με την σειρά μου, στα ανίψια μου τώρα, στα παιδιά μου αύριο. Ο Αρδίζογλου, μέσα μου, πραγματικά ανήκει στην οικογένειά μου.

Ζω στην Θεσσαλονίκη, δεν έχω εργαστεί ή συνεργαστεί ή δεν έχω κάποια προσωπική επαφή ή σχέση με κανέναν από εσάς.

Δηλώνω όμως, ότι σας σέβομαι όλους σας, σέβομαι την διαδρομή όλων σας, παρότι κι εγώ – ως γνήσιος ΑΕΚτζης – έχω τα δικά μου παράπονα.

Και για να είμαι ξεκάθαρος, θα αναφέρω τα παράπονα μου, απευθυνόμενος στον κύριο Χατζηχρήστο, ο οποίος είναι ο κύριος «αποδέκτης» αυτών των παραπόνων, λέγοντάς του τα παρακάτω :

Κύριε Χατζηχρήστο,

Σας θεωρώ –ως φίλαθλος της ΑΕΚ – διαχρονικά υπεύθυνο για αυτήν την κατάσταση που έχει επικρατήσει στην ΑΕΚ.

Με την στάση σας, αλλά κυρίως με τις πράξεις σας, έχετε οδηγήσει τον κόσμο της ΑΕΚ σε μονοπάτια του διχασμού, της απώλειας επαφής με τις πραγματικές άξιες της Αθλητικής Ένωσης Κωνσταντινουπόλεως και τελικά την ιδία του την απαξία, κινδυνεύοντας – βάσιμα πια - να μετατραπεί από διαφορετικός σε έναν ακόμη γαύρο.

Κάντε σας παρακαλώ μια βόλτα στο διαδίκτυο και διαβάστε σχόλια ΑΕΚτζηδων, κυρίως μικρότερων ηλικιών. Είναι κατάντια, ΑΕΚτζης να νοιώθει ντροπή, διαβάζοντας σχόλια μιζέριας, απαξίωσης, αποχαύνωσης. Οι πατεράδες τους, αν γνωρίζουν ότι τα σχόλια αυτά τα κάνουν τα παιδιά τους, θα νομίσουν ότι τα παιδιά τους είναι πρεζάκια.

Εκφράσεις του τύπου «πουθενάς», «μυρωδιάς», «τραγούδια» για ναρκωτικά, για γαμήσια φιλέ μου… δεν είναι ΑΕΚ! Αυτά τα λένε οι ΠΑΟΚτζηδες, οι ΑΡΗανοι, κυρίως ΓΑΥΡΟΙ.

Αυτή η νοοτροπία, η ΓΑΥΡΙΚΗ νοοτροπία, η νοοτροπία που δεν αφόρα μόνο το ποδόσφαιρο αλλά έχει περάσει σε κάθε κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, είναι νοοτροπία γεννημένη από τις πρακτικές του καταστροφέα του Ελληνικού ποδόσφαιρου ΚΟΚΚΑΛΗ και δυστυχώς, με την δική σας, χρόνια πρακτική και ανοχή, τείνει να μπει – αν δεν το έχει επιτύχει ήδη – στο πετσί του νέου ΑΕΚτζη με αποτέλεσμα να αλλοιώσει το ίδιο του το DNA και άρα την επαφή του με τις άξιες και τα ιδανικά της ΑΕΚ, της ιστορίας των προγόνων του, της ίδιας του της ύπαρξης, ως ένα απειροελάχιστο… «τίποτα» σ αυτόν τον κόσμο, που γεννήθηκε για να κάνει μια, κάποια έστω, μικρή διαφορά.

Να ΧΤΙΣΕΙ δηλαδή και όχι να διασπάσει ή να διαλύσει.


Απευθυνόμενος λοιπόν προς εσάς, ως φίλαθλος προς φίλαθλο, ως ΙΣΟΣ προς ΙΣΟ, σας λέω ότι, η θέση του φιλάθλου της ΑΕΚ είναι στην κερκίδα, να συμπαραστέκεται την ομάδα, να της δίνει τη δυναμη του, έχοντας πάντα υπόψη την διασφάλιση αυτού που λεμέ ΑΡΧΗ και ΙΔΕΑ της ΑΕΚ, που είναι ο καθαρός αγώνας, αγώνας με το κεφάλι ψηλά, για την επικράτηση απέναντι στον αντίπαλο, ο απεριόριστος σεβασμός στους αγωνιστές μας, στα παιδιά που έχουν την τιμή και ευθύνη να φορούν την κιτρινόμαυρη, αλλά και ο σεβασμός ακόμη και στον αντίπαλο, που είναι ΚΑΘΑΡΟΣ, άξιος να μας αντιμετωπίσει και μεγάλος.

Σήμερα όμως, παρόλα αυτά – τα μεγάλα όντως – παράπονά μου προς το πρόσωπό σας, στα πλαίσια της αναγκαίας για την ύπαρξη της ΑΕΚ ενότητας που απαιτείται να επικρατεί και εφόσον τα πράγμα τα έφεραν έτσι ώστε να συμμετέχετε σ’ αυτό το ιστορικό τραπέζι, σας αποδέχομαι κι εγώ και σας ορίζω ως εκπρόσωπό μου, ως εκπρόσωπο των απλών φιλάθλων της Ένωσης.

Με έναν όμως όρο :

Θέλω, να μεριμνήσετε με κάθε απαραίτητο και ξεκάθαρο τρόπο, ώστε βγαίνοντας από αυτήν την ιστορική σύναξη, να πεισθώ ότι οι άνθρωποι οι οποίοι αποτελούν εκεί μέσα την ΙΣΤΟΡΙΑ της ΑΕΚ, εκείνοι που αποτέλεσαν πέννα για να γραφτεί αυτή η ιστορία, θα εξέλθουν ΑΛΗΘΙΝΑ αγαπημένοι, αγκαλιασμένοι, μια γροθιά.

Δεν ζητώ απαραίτητα να έχουν συμφωνήσει μεταξύ τους αλλά θέλω να έχουν κατανοήσει πλήρως πως ο καθένας τους αποτελεί ΖΩΝΤΑ ΚΡΙΚΟ της ιστορίας της ΑΕΚ και πως αν διαρραγούν οι κρίκοι μεταξύ τους, τότε οι ίδιοι τους μετατρέπονται φυσιολογικά απλά και μόνο σε κατά Τροχανά «τίποτα» σαν κι εμένα ή εσάς. Τιμημένο μεν, αλλά «τίποτα». Μόνο που τότε, το δικό τους «τίποτα», δημιουργεί ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΟ και αποτελεί παγίδα ΘΑΝΑΤΟΥ της ΑΕΚ.

Μιλώ για τους αγαπημένους μου κυρίους :

Νικολαΐδη
Παπαϊωάννου
Μανωλά
Νικολάου
Μαύρο
Μπάγιεβιτς

σύμφωνα με το προσκλητήριο Τροχανά, αλλά ενδεχομένως και άλλους γίγαντες που είτε πρόκειται να συμμετέχουν στο τραπέζι σας, είτε και όχι. Γίγαντες, που αποτελούν την «κόλλα» που ενώνει τις ψυχές αυτών των χιλιάδων «τίποτα», πλούσιων ή φτωχών και αποτελούν την μεγάλη ΑΕΚ των ονείρων μας.


Ύστερα από αυτήν την προσπάθεια «γνωριμίας» μου με την ομήγυρή σας, είναι νομίζω η ώρα να προχωρήσω στην δική μου πρόταση για την σωτηρία και ανάπτυξη της ΠΑΕ ΑΕΚ.

Αρκεί, να ξεκαθαρίσω τις δικές μου αρχές, όπως ακριβώς εγώ τις αισθάνομαι, για το τι σημαίνει ΑΕΚ στη ζωή του ΑΕΚτζη :

1. ΑΕΚ δεν είναι μόνο η ΑΘΗΝΑ

Η ΑΕΚ κατ εμέ, φιλοξενείται στην Αθήνα. Είναι γνωστό φαντάζομαι σε όλους σας, ή έστω στους περισσότερους από εσάς, μικρασιατικής καταγωγής, ότι οι πρόγονοί μας, την ΧΑΣΑΝΕ την πατρίδα τους. Η ΑΕΚ, μπορεί να γεννήθηκε στην Αθήνα, είναι όμως γόνος ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ.

Η καταστροφή, έχει διασπείρει τους προγόνους μας, όχι μόνο σε όλο τον ελλαδικό χώρο αλλά στα πέρατα της Οικουμένης. Και αυτοί με την σειρά τους, έχουν σπείρει την Οικουμένη με εμάς! Τους απογόνους τους.

Αυτή η παραδοχή, από την μία, δίνει στους αδερφούς ΑΕΚτζηδες των Αθηνών, την ΤΥΧΗ και την ΤΙΜΗ να είναι με την δική τους φυσική παρουσία ΚΟΝΤΑ στην ΑΕΚ, περισσότερο από τους υπόλοιπους.

Πρέπει όμως να αντιλαμβάνονται, ότι όλοι οι υπόλοιποι, αδυνατώντας να έχουν φυσική παρουσία, συντηρούν με κάθε τρόπο την παρουσία της ψυχής τους ΚΟΝΤΑ στην ΑΕΚ, αποτελούν έτσι συνεχιστές, στυλοβάτες, ΑΚΡΙΤΕΣ των αξιών, των ηθών και των παραδόσεων που περικλείει αυτή η μικρούλα λέξη των τριών γραμμάτων.

Οι Θερμοπύλες αγαπητοί φίλοι, για εμάς τους ΑΕΚτζηδες, δεν πρέπει να βρίσκονται στην Βοιωτία, αλλά στις ψυχές μας!

Έτσι, οι αδερφοί ΑΕΚτζηδες των Αθηνών πέραν της τιμής και της τύχης που έχουν να φιλοξενούν την κοινή μας ιδέα, έχουν και την υποχρέωση να τηρούν και να φυλλάτουν ως κόρη οφθαλμού αυτή την ιδέα, όχι μόνο από τους αντιπάλους αλλά και από τον κίνδυνο της ευτέλειας, τον κίνδυνο των «Σοδόμων και Γομόρρων» της κάθε εποχής.

Εσείς, ΑΕΚτζηδες των Αθηνών, είστε ΜΕ ΕΜΑΣ! Όχι με τους γενικώς κατοίκους των Αθηνών, αδερφούς μας φυσικά, ως προς το έθνος. Όχι όμως ως προς τα ήθη και τις παραδόσεις μας.

Τυχόν διαφορετική σκέψη, ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ την ΑΕΚ, την καταστεί αδύνατη να χωρέσει όλη αυτή την ΙΔΕΑ.

Οι ψυχές μας, με λίγα λόγια, χωράνε σε μια ΑΕΚ κούκλα και όχι κούλα.

Όλα αυτά προδιαθέτουν και οδηγούν στην επόμενη αξία, που είναι η τόσο απλή στα χείλη του κάθε ΑΕΚτζη μα τόσο δύσκολη στην πραγμάτωσή της, φράση :

2. ΑΕΚ σημαίνει ΕΝΩΣΙΣ

Τέλος, βασική αρχή για την ύπαρξη της ΑΕΚ, εκείνη αν θέλετε που δημιουργεί αυτό το περίβλημα, το αποκούμπι ή όπως αλλιώς θέλετε όπου εναποτίθεται όλη η αξιακή μας ύπαρξη είναι η εξής:

3. Η ΑΕΚ είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ

Εδώ δεν θα γράψω πολλά δικά μου λόγια. Θα απευθυνθώ όμως σε τέσσερα (4) νομικά κείμενα, όπως τουλάχιστο τα βρήκα στο διαδίκτυο, θεωρώντας ότι είναι αληθινά :

1. Το Νόμο όπως ισχύει σήμερα και αφορά την «ίδρυση αθλητικών σωματείων»
2. Το καταστατικό του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π.
3. Το καταστατικό του ΑΣ Π.Α.Ο.Κ.
4. Το καταστατικό της Α.Ε.Κ.

Πρόκειται για το τμήμα τους που αφορά τον ΣΚΟΠΟ ίδρυσης :

1. ΝΟΜΟΣ 2725/17-6-99 (ΦΕΚ 121 Α\'): Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός και άλλες διατάξεις.

Άρθρο 1
Έννοια – Σκοπός

"Αθλητικό σωματείο είναι η κατά τις διατάξεις του άρθρου 78 και επόμενα του Αστικού Κώδικα ένωση φυσικών προσώπων που έχει ως κύριο σκοπό τη συστηματική καλλιέργεια και την ανάπτυξη των δυνατοτήτων των αθλητών της για τη συμμετοχή τους σε αθλητικούς αγώνες."

2. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Το άρθρο 1 (σκοπός) είναι το εξής:

"Εν Πειραιεί υπό τον τίτλον «Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς» Σωματείον, ούτινος σκοπός είναι η ανάπτυξις της σωματικής αγωγής παρά τη νεολαία και η κατά πάντα φίλαθλον τρόπον εξύψωσις αυτής.
Τα προς επίτευξιν του σκοπού αυτού μέσα έσονται:
α) η ίδρυσης αθλητικών χώρων πάσης φύσεως,
β) η οργάνωσις πάσης κατά θάλασσαν αθλητικής κινήσεως,
γ) η οργάνωσις αθλητικών αγώνων πάσης φύσεως, εορτών, εκδρομών ορειβασιών κλπ,
δ) η δια διαλέξεων και εκδόσεως εντύπων προπαγάνδισις της αθλητικής ιδέας και
ε) η δια παντός τρόπου ανάπτυξις κινήσεως εξυπηρετικής της νεολαίας.
Ο «Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς» έχει ιδία σφραγίδα εικονίζουσαν δαφνηφόρον κεφαλήν αθλητού και περί αυτήν τον τίτλο του Σωματείου."

3. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΑΟΚ

Άρθρο 1ο : Ίδρυση Σωματείου -Σκοπός και έδρα του

"Ιδρύεται στη Θεσσαλονίκη Φίλαθλο Σωματείο με την επωνυμία ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ (Π.Α.Ο.Κ.).
Σκοπός του σωματείου είναι η αρμονική ανάπτυξη των σωματικών και ψυχικών δυνάμεων και δεξιοτήτων των μελών του, η δημιουργία ισχυρών και ηθικών χαρακτήρων με τη χρησιμοποίηση της γυμναστικής και της αγωνιστικής για τους αθλούμενους, καθώς και τη διάδοση του αθλητισμού γενικά. "

4. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΕΚ

Άρθρο 3ο
ΣΚΟΠΟΣ

"1. Σκοπός του σωματείου είναι η συστηματική καλλιέργεια και η ανάπτυξη των δυνατοτήτων των αθλητών για τη συμμετοχή τους στους αθλητικούς αγώνες, η διάδοση του φίλαθλου πνεύματος και ήθους, η έφεση προς τη σωματική άσκηση, τη δημιουργία ισχυρών και ηθικών χαρακτήρων καθώς και η προώθηση και καλλιέργεια του πολιτισμού.
Ο σκοπός του σωματείου πραγματοποιείται:
- Με την καλλιέργεια και την ανάπτυξη των ιδανικών του αρχαίου Ελληνικού Ολυμπιακού πνεύματος, του φίλαθλου πνεύματος και ήθους και της ευγενούς άμιλλας.
- Με τη διατήρηση, μέσω του πνεύματος του αθλητισμού, των παραδόσεων, των ηθών και των εθίμων των Ελλήνων προσφύγων της Κωνσταντινούπολης και της Μικράς Ασίας.
- Με την ανάπτυξη πνεύματος αλληλεγγύης, την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των μελών του και τη διάδοση των αρχών και των ιδανικών του Σωματείου προς την Ελληνική Κοινωνία και τον κόσμο γενικότερα."


Παρακαλώ την ομήγυρή σας, διαβάστε τα τέσσερα αυτά κείμενα, συζητήστε και βρείτε αν νοιώθετε, έστω και λίγο, διαφορετικοί.

Οι Αρχές λοιπόν – κατ εμέ αλλά και απ’ ότι πηγάζει και από το κείμενο της ΑΕΚ παραπάνω – είναι επιγραμματικά τρεις :

ΑΕΚ δεν είναι μόνο η ΑΘΗΝΑ

ΑΕΚ σημαίνει ΕΝΩΣΙΣ

Η ΑΕΚ είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ

Θα προσπαθήσω τώρα να κάνω ορισμένες… απλές επιχειρηματικές σκέψεις – θα με συγχωρήσετε γι αυτό – με τις πραγματικά «τιποτένιες» γνώσεις μου επί τέτοιων θεμάτων, ιδίως σε σχέση με τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τα αποτελέσματα των περισσοτέρων από εσάς, στην ιερή αυτή ομήγυρη.

Αυτές οι τρεις μικρές φράσεις, αποτελούν ένα ΠΡΟΪΟΝ το οποίο ανήκει στον τομέα της οικονομίας που χαρακτηρίζεται ως ΘΕΑΜΑ, τομέας ιδιαίτερα προσοδοφόρος (από τους πλέον κερδοφόρους παγκοσμίως τα τελευταία 100 χρόνια, τομέας που στηρίζει σήμερα το παγκόσμιο καπιταλιστικό σύστημα, που δημιουργεί πρότυπα και καταναλωτές), είναι «κατασκευασμένο» δε από ιδιαιτέρως ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ (πατρίδα, ενότητα, αλληλεγγύη, ιδανικά, πνεύμα, πολιτισμός, ήθος κλπ), αναγνωρισμένα πανανθρωπίνως, προϊόνο που έχει δύο βασικά χαρακτηριστικά :

1. Είναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ (εφόσον, είπαμε, δεν είναι μόνο Αθήνα)
2. Είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ (εφόσον είναι διαφορετικό)

Έρχομαι λοιπόν, μεταξύ σοβαρού και αστείου και συνεχίζω το… παράπονό μου, απευθυνόμενος αυτή τη φορά, σε όλους τους αξιόλογους και καθόλα σεβαστούς – τουλάχιστο από εμένα – επιχειρηματίες της ομήγυρής σας λέγοντας τα παρακάτω :

Είναι δυνατόν φίλοι μου, να έχετε στα χέρια σας, σήμερα, ένα τέτοιο προϊόν, άκρως ποιοτικό, οικουμενικό και μοναδικό και εσείς να έχετε μπει ΜΕΣΑ;

Είναι δυνατόν φίλοι μου, να έχετε την ΕΥΚΑΙΡΙΑ να κερδίσετε από ένα τέτοιο προϊόν, άκρως ποιοτικό, οικουμενικό και μοναδικό κι εσείς να ΜΗΝ ΕΠΕΝΔΥΕΤΕ;

Τι στο διάολο τα έχετε τα λεφτά! Να τα βάζετε στον κουμπαρά;

H BARCELONA, πουλάει Καταλονία, δηλαδή μια τρύπα στον ζουρνά, σε όλο τον κόσμο! Κι εσείς κρατάτε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ στα χέρια σας και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ;

Η MACHESTER UNITED έχει σήμερα, περισσότερους τίτλους ευρωπαϊκούς, από την ΑΕΚ. Και ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ η Manchester!

Είναι δυνατόν, η «Ένωση Μουντζουροχωρίου» να πουλάει περισσότερο από την ΕΝΩΣΗ πρωτευούσης ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ;

Καλοί οι ΣΚΟΠΟΙ, όπως προαναφέρθηκαν και αναλύθηκαν, καλά είναι να τους κρατάμε ως κόρη οφθαλμού για να μη μικρύνουμε.

Όμως τι γίνεται με τους ΣΤΟΧΟΥΣ; Μήπως χρειάζεται να τους επανακαθορίσουμε; Μήπως απαιτείται και να μεγαλώνουμε;


Ξέρω, αφού πρώτα γελάσετε με την φοβερή και «τιποτένια» μου ιδέα (μόνο ο κος Τροχανάς μπορεί να μπει κατευθείαν σε σκέψεις και υπολογισμούς ως αυτοχαρακτηριζόμενος «τίποτα»), θα σκεφτείτε να μου απαντήσετε :

«Καλά όλα αυτά φίλε, γελάσαμε, θα πρέπει όμως να σου πούμε κάτι σημαντικό : Ότι μέσα σε όλη αυτήν την ομορφιά που ανέλυσες, υπάρχει ένα ψεγάδι, κάποιο σκοτεινό σημείο, μια έλλειψη. Η ΕΝΩΣΙΣ»

Όντως! Αυτό είναι το μεγάλο μας, το άλυτο πρόβλημα.

Αυτό το στοιχείο που δημιούργησε την ΑΕΚ, η ΕΝΩΣΙΣ, αυτό το στοιχείο την καταστρέφει!

Τα ακούτε κύριοι παλαίμαχοι; Αυτό το έλλειμμα μας καταστρέφει! Όχι το έλλειμμα στο ταμείο…

Τα ακούτε κύριε Χατζηχρήστο; Η ΔΙΧΟΝΟΙΑ μας καταστρέφει! Ούτε τα ναρκωτικά, ούτε οι γυναίκες, ούτε και τα λεφτά!

Σας φαντάζομαι, όλους σας, να μπαίνετε μέσα σ’ αυτήν την αίθουσα, να κάθεστε γύρω από το τραπέζι, σφιγμένοι, ίσως – και δυστυχώς – με την απουσία ορισμένων, και πέρα από τις καθιερωμένες φιλοφρονήσεις, κοιτάζετε – μέσα σας τουλάχιστο - ο ένας τον άλλον με μισό μάτι…

Το περιμένω αυτό, πραγματικά το κατανοώ και αν θέλετε, το ζω κι εγώ. Δυστυχώς, όλοι οι ΑΕΚτζηδες το ζούμε αυτό, λίγο ή πολύ. Ο καθένας με τον τρόπο του, για τους δικούς του λόγους. Κανείς δεν έχει ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον συνενωσίτη του!

Η πρώτη απόφαση λοιπόν που αυτή σας η συγκέντρωση θα πάρει, η πρώτη σας αναζήτηση, πρέπει να είναι μία :

ΕΝΩΣΙΣ !

Όλα τα υπόλοιπα, πιστεύω, θα έρθουν από μόνα τους.

Ακόμη και αν θα πρέπει στο τέλος, όλοι να συμβιβαστούμε και να συνεχίσουμε να ερχόμαστε δεύτεροι, πίσω από την «Αθλητική Ένωση Μουτζουροχωρίου», αυτό το μεταξύ μας ζήτημα θα πρέπει να το λύσουμε.

Αγαπητοί κύριοι

Στην ουσία της, η δική μου πρόταση για την σωτηρία και ανάπτυξη της ΠΑΕ ΑΕΚ είναι όλα όσα παραπάνω προανέφερα.

Τονίζω ότι αναφέρομαι στην ΠΑΕ ΑΕΚ, όχι μόνο επειδή αυτή είναι και το αντικείμενο της συνάντησής σας.

Αν θέλετε, αυτός είναι και ο μόνος ουσιώδης ενδοιασμός μου, σε σχέση με την πρόταση του κου Τροχανά, το ΘΕΜΕΛΙΟ21.

Βλέπετε, φοβάμαι πάρα πολύ, το ζήτημα της έλλειψης εμπιστοσύνης που μας διακατέχει όλους μας.

Εδώ θα ήθελα να αναφερθώ στην άλλη, την μεγάλη πονεμένη ιστορία μας, την ΜΑΝΑ ΑΕΚ. Και κατ’ επέκταση και στα υπόλοιπα παιδιά της, εκτός της ΠΑΕ, δηλαδή στην ΚΑΕ, το ΤΑΠ και τα υπόλοιπα, πολλές φορές ΗΡΩΙΚΑ ερασιτεχνικά της τμήματα, τα μόνα παιδιά στην ουσία που τα τελευταία χρόνια μας έχουν δώσει χαρές.

Είμαι απόλυτα ποδοσφαιρόφιλος πρέπει να πω, όμως αληθινά θέλω να ευχαριστήσω αυτά τα παιδιά, τους γίγαντες του χάντμπολ, τις κοριτσάρες του βόλεϊ, τους μεγάλους μας ποδηλάτες, τους αθλητές μας του στίβου, παιδιά που φέρνουν επιτυχίες τεράστιες, έξω από φώτα δημοσιότητας, αλλά και όλα τα υπόλοιπα παιδιά, που κάνουνε πράγματι κάτι πολύ σπουδαίο, ΙΔΡΩΝΟΥΝΕ ΤΗ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΗ ΦΑΝΕΛΑ!

Αναγνωρίζω πως μία πρόταση σαν το ΘΕΜΕΛΙΟ21, η ενεργή δηλαδή συμμετοχή χιλιάδων ενωσιτών σε ένα ενιαίο και μεγαλύτερο από το ποδόσφαιρο όραμα ανάπτυξης της ΑΕΚ, φορέας του οποίου θα μπορούσε – και θα έπρεπε – να είναι η ΜΑΝΑ ΑΕΚ, θα έκανε πρώτα απ’ όλα καλό σ’ αυτά τα παιδιά, στα ΑΝΩΝΥΜΑ (το ομολογώ είναι κρίμα) στην συνείδησή μου παιδιά.

Όμως, η υπόθεση ΜΑΝΑ ΑΕΚ, εμένα πια αλλά και πολλούς συνενωσίτες με τους οποίους το έχω κατά καιρούς συζητήσει, με την υπάρχουσά της κατάσταση, ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙ!

Δεν ξέρω αν πρέπει να νοιώθω ντροπή που το λέω, κατά βάθος την νοιώθω αυτή την ντροπή, όμως είναι η αλήθεια μου.

Η ΜΑΝΑ ΑΕΚ ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙ !

Αυτό κύριοι, είναι μεγάλο, πολύ μεγάλο ζήτημα! Η έλλειψη έμπνευσης, πίστης, ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ στην ΜΑΝΑ ΑΕΚ, είναι ΑΠΟΛΥΤΗ!

Τι να κάνω εγώ τώρα κυρ Μιχάλη; Για πες μου εσύ! Πως εγώ να ενταχθώ ΕΚΕΙ που ΑΝΗΚΩ; Μέσα σ’ αυτές τις 600.000 οικογένειες που μου λες;

Ο λόγος;

Σίγουρα δεν είναι λόγος, το αν εγώ επιλέγω να προσκυνήσω στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ή στην Παναγία Κάτω Πετραλώνων.

Δεν κάθομαι να ΜΑΛΩΣΩ για κάτι που είναι από τα πράγματα ανύπαρκτο, από την λογική των νόμων αδύνατο, πρόκειται δηλαδή για το πραγματικό ΤΙΠΟΤΑ!

Οι λόγοι είναι δύο :

Κατ’ αρχήν είναι ο τρόπος και η διαδικασία με την οποία επήλθε η σύληση του σώματος της ΜΑΝΑΣ ΑΕΚ, από συγκεκριμένη ομάδα (ή ομάδες, έχω χάσει τον μπούσουλα πια) ενωσιτών.

Ενωσιτών, ΙΣΩΝ με εμένα, ούτε δράμι παραπάνω, ούτε δράμι παρακάτω.

Για εμένα, το να είσαι μέλος της ΑΕΚ είναι κάτι πολύ σπουδαίο, κάτι πολύπλοκο και ιερό.

Κάτι που, αν δεν είσαι άξιος, με την έννοια της δύναμης να σηκώσεις και να αντέξεις για ΟΛΟΥΣ τις αξίες που εμπεριέχονται στην λέξη ΑΕΚ, δεν μπορείς να είσαι και μέλος της, έτσι, εύκολα.

Ναι, είμαι κομμάτι της ΑΕΚ, γνήσιο τέκνο της, δημιούργημά της στην πορεία μου στην ζωή, όμως δεν νοιώθω άξιος να είμαι μέλος της και μάλιστα με το έτσι θέλω.

Εγώ, ανήκω στην ΑΕΚ. Δεν μου ανήκει η ΑΕΚ, αν με καταλαβαίνετε.

Ο δεύτερος λόγος είναι το αδιανόητο για εμένα, ζητήματα οικονομικά μεταξύ τμημάτων της ΑΕΚ, να τα λύνουν τα δικαστήρια! Αυτό, από μόνο του, είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕΚ-ΤΟ!

Πρόκειται για την διάλυση κάθε έννοιας συνολικότητας!

Είναι καλό και δίκαιο για μένα, ο νόμος να προστατεύει τον ερασιτεχνικό αθλητισμό, δίνοντάς του δικαιώματα απέναντι στην λαίλαπα του κέρδους. Ο έρωτας για τον αθλητισμό προέχει σαφώς από το κερδοφόρο θέαμα.

Γι’ αυτό και ο νόμος υποχρεώνει τις εταιρίες να φροντίζουν ώστε το 10% των μετοχών τους να ανήκει στα ερασιτεχνικά σωματεία.

Γι’ αυτό απαιτείται καμιά φορά, να υπάρχουν και δεσμεύσεις των εταιριών ώστε να αποδίδουν τμήμα των εισπράξεών τους στους ερασιτέχνες, ώστε κι αυτοί να αναπτύσσουν τα αθλήματά τους.

ΜΠΙΖΝΑ είναι οι εταιρίες και ΣΗΜΑ χρησιμοποιούν.

Όμως από την άλλη, σε μια καθόλα νόμιμη μπίζνα, εφόσον έχεις πάρει στα χέρια σου ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΟΧΩΝ, έστω και ΤΖΑΜΠΑ ως υπεραξία σου, προσδοκάς μάλιστα αντίστοιχο ποσοστό ΚΕΡΔΟΥΣ, καλό θα είναι να συμπεριφέρεσαι τουλάχιστο, ως ΜΕΤΟΧΟΣ!

Και ένας ΜΕΤΟΧΟΣ, στηρίζει το ΜΑΓΑΖΙ του!

Η μπίζνα είναι και μάρκετινγκ, εικόνα προς τα έξω. Και εικόνα προς τα έξω δεν νοείται ούτε η κροτίδα, ούτε το σπάσιμο καθισμάτων και το κυνήγι αντιπάλων αθλητών, ούτε και η βατραχομυομαχία!

Και ένας ΜΕΤΟΧΟΣ, εκτός από κέρδος, μπορεί να έχει και ΖΗΜΙΑ!

Με λίγα λόγια, καλό είναι να έχουμε τα αναλογούντα κέρδη μας σε μια κερδοφόρα επιχείρηση, πρέπει όμως να φροντίζουμε και να καλύπτουμε και τις αναλογούντες ζημίες, όπως ακριβώς – και καλά κάνουμε – τις απαιτούμε και από τους ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ.

Τουλάχιστο πρέπει να αναγνωρίζουμε, ότι χρειάζεται να την στηρίξουμε την δυσμενή κατάσταση. Και όχι να τρέχουμε την εταιρία ΜΑΣ στα δικαστήρια.

Με τρομάζει φίλοι μου η ΜΑΝΑ ΑΕΚ, όπως έχει και εκεί πρέπει να συμβούν πολύ σοβαρά πράγματα.

Ίσως αν έβλεπα μία αλλαγή στο καταστατικό της που να αναφέρει ότι προαπαιτούμενο για το δικαίωμα του εκλέγεσθαι άρα και του διοικείν εχει όποιος υπήρξε ΑΘΛΗΤΗΣ της - όλων των αθλημάτων, ισάξια και μάλιστα με κάποια σεβαστά χρόνια αγωνιστικής παρουσίας (5 χρόνια πχ και πάνω), τότε να ένοιωθα περισσότερο ήσυχος.

ΖΗΤΗΜΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

Το θέμα της εμπιστοσύνης βεβαίως, δεν αφορά μόνο την ΜΑΝΑ ΑΕΚ. Αφορά σαφώς και την ΠΑΕ ΑΕΚ.

Καμιά φορά, διαβάζω σχόλια, συμμετέχω σε συζητήσεις, προσπαθώ από μόνος μου να αναλύσω κάποια πράγματα και συνειδητοποιώ πια, ότι αρχίζω να μην αντιλαμβάνομαι, ποιος είναι στα μαχαίρια με ποιον.

Δεν θα μιλήσω για τις δικές σας, προσωπικές ή επαγγελματικές σχέσεις, γιατί είναι κάτι που αφορά εσάς και θα πρέπει να το λύσετε σε αυτήν την συνάντηση μόνοι σας και την λύση αυτή να την κοινωνήσετε σε όλους εμάς τους υπόλοιπους απλά, ξεκάθαρα και αληθινά.

Αναφέρομαι σε στάσεις των απλών καθημερινών ΑΕΚτζηδων. Μπορώ να σας αναφέρω κάθε εκδοχή και κάθε περίπτωση.

Έτσι, με αυτό το κλίμα, εννοείται πως ούτε εμπιστοσύνη σε διοίκηση μπορεί να υπάρχει, ούτε σε μετόχους, ούτε σε ενώσεις ατόμων, ούτε σε προπονητές, ούτε καν σε παίκτες.

Έτσι, με αυτό το κλίμα, δεν πρόκειται ούτε ο κόσμος να πάει στο γήπεδο, ούτε η ΠΑΕ να γίνει κερδοφόρα, ούτε οι παίκτες να παίξουν μπάλα, ούτε φυσικά να πάρουμε πρωτάθλημα.

Έτσι, με αυτό το κλίμα, μπορούμε μονάχα να προσβλέπουμε στον μαρασμό, την απαξίωση, ως την τελική πτώση, ως το πραγματικό ΤΙΠΟΤΑ. Ένα κουλούρι στο πηλίκο.

Η εμπιστοσύνη λοιπόν είναι κάτι που απαιτείται να αναζητηθεί αν θέλουμε όλοι να πετύχουμε τον πρώτο και κύριο στόχο, αυτόν της ΕΝΩΣΗΣ.

Το πρόβλημα όμως είναι, ότι για να εξευρεθεί η εμπιστοσύνη, απαιτείται πολύς χρόνος.

Εμπλεκόμαστε βλέπετε ΟΛΟΙ σ’ αυτήν την προσπάθεια, από τον μεγαλομέτοχο και τον παλαιότερο παλαίμαχο έως τον τελευταίο ενωσίτη και χρειάζονται – αντιληπτό αυτό – αλλαγές νοοτροπίας, αντιμετώπιση και αντικατάσταση παγιωμένων καταστάσεων που δεν αφορούν μόνο την ΠΑΕ αλλά και όλο το πλέγμα ΑΕΚ, επιτυχίες – ενέσεις ηθικού κοκ

Η ΠΑΕ όμως, πεθαίνει ΑΥΡΙΟ! Δεν τα προλαβαίνει πια όλα αυτά!

Χρειάζεται λοιπόν μια λύση στο πρόβλημά της, ώστε να συνεχίσει αυτή να υπάρχει, να σταθεί στα πόδια της αλλά και να πορευθεί σε τροχιά ολοένα και περισσότερο ανοδική, με στόχους που της αρμόζουν ως ΑΕΚ.

Γιατί, κακά τα ψέματα, μπορεί η ΜΑΝΑ ΑΕΚ να είναι η ψυχή της ΑΕΚ, η ΠΑΕ ΑΕΚ όμως ήταν, είναι και πρέπει να συνεχίσει να είναι το κορμί της. Το στήριγμα της ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ.

Χωρίς ΠΑΕ, δεν θα υπάρξει και ΑΕΚ

και

Η ΑΕΚ δεν μπορεί να περιμένει τους ΕΜΠΙΣΤΟΥΣ

Γι αυτό λοιπόν προχωρώ στην παρακάτω πρόταση, η οποία απευθύνεται από την μία στην ΠΑΕ ως εταιρία, ως νομικό πρόσωπο και από την άλλη, κατευθείαν στον απλό ΑΕΚτζη ως άτομο, ως ενδυνάμει ΜΕΤΟΧΟ.

Χωρίς ενδιάμεσους, χωρίς supporters, original, ενώσεις, φίλους κλπ.

Σημειώνω εδώ ότι πρόκειται για μια πρόταση, σύμφωνα με όσα στοιχεία εγώ έχω συλλέξει ή έχω κατανοήσει, σύμφωνα με νούμερα και υπολογισμούς στον χώρο του «περίπου».

Δεν με ενδιαφέρει η πιστότητά τους ή οι ελλείψεις τους, αλλά η λογική την οποία ακολουθώ και σας προτείνω.

Εσείς, που είστε και γνώστες της πραγματικής κατάστασης, μπορείτε την πρόταση αυτή να την πλάσετε – εφόσον την βρίσκετε ενδιαφέρουσα – και με την σειρά σας να μας την προτείνετε ως τελική.

Όπου αναφέρομαι σε «ΜΕΤΟΧΟΥΣ», μιλώ για τους υπάρχοντες ή αποχωρούντες μεγαλομετόχους αλλά και ΝΕΟΥΣ μετόχους, όπως πχ ο κος Μελισσανίδης, ο κος Χατζηιωάννου κ.α.

Όπου αναφέρομαι σε «ΜΙΚΡΟΜΕΤΟΧΟΥΣ», μιλώ για τους απλούς ΑΕΚτζηδες που θα θελήσουν να συμμετέχουν στην προσπάθεια, αλλά και υπάρχοντες μικρομετόχους (όπως πχ ο κος Τροχανάς, η Ενωση 1924 κλπ)

Πέραν όμως από τα νούμερα, θα πρέπει να ισχύσουν δύο βασικές προϋποθέσεις :

1. Τα νούμερα θα αντικατασταθούν από ΑΠΟΛΥΤΩΣ πραγματικά στοιχεία, δεν χρειάζεται να κρύβουμε κάτω από το χαλί ενδεχόμενα κρυφά χρέη ή άλλα, δεν απευθυνόμαστε σε υποψήφιους τρίτους επενδυτές, μεταξύ μας μιλάμε, μια οικογένεια είμαστε.

2. Είναι απαραίτητο να υπάρχουν και να τηρηθούν συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (που εσείς θα καθορίσετε ως γνώστες) αλλά και συγκεκριμένες δεσμεύσεις, όπως τις αναφέρω παρακάτω.

Οι δύο αυτές προϋποθέσεις, καθώς θα προχωράει το χρονοδιάγραμμα, και καθώς θα υλοποιούνται οι δεσμεύσεις, θα λειτουργούν κάθε φορά ως ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ.

Σημασία δεν έχει η ΑΡΧΗ του εγχειρήματος, αλλά το ΤΕΛΟΣ του. Και αν η αρχή είναι καθαρές – άρα και δύσκολες – κουβέντες, το τέλος θα είναι δύο λέξεις :

ΕΝΩΣΙΣ & ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

Και γήπεδο φυσικά και επιτυχίες και τίτλοι και ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.




ΠΡΟΤΑΣΗ

Σύμφωνα με τα στοιχεία μου (Ισολογισμός 2011), η ΠΑΕ ΑΕΚ σήμερα, έχει :

Το Μετοχολόγιο της έχει ως εξής :

Σύμφωνα με την Γ.Σ. του Δεκεμβρίου, αποφασίστηκε η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου κατά 2.500.000,00 €, η οποία θα πραγματωθεί στην Γ.Σ. Φεβρουαρίου.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Σε αυτή την Α.Μ.Κ. θα πρέπει να ισχύσουν και να τηρηθούν οι παρακάτω ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ :

Η Γ.Σ. επίσης, θα αποφασίσει ρητά τα παρακάτω :

ΑΠΟΦΑΣΗ της ΓΣ, σύμφωνα με την οποία ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ, στον οποίο θα κατατεθούν εξ ολοκλήρου τα έσοδα από την ΥΠΟΘΕΣΗ ΨΩΜΙΑΔΗ. Ο λογαριασμός αυτός κινείται ή επενδύεται (REPOS, Προθεσμιακός, Χρηματιστήριο κλπ), κατόπιν προτάσεων ειδικών, ΜΟΝΟ με απόφαση ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ της ΓΣ (67%) και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ σκοπό έχει να χρησιμοποιηθεί ως ίδια κεφάλαια για την ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΓΗΠΕΔΟΥ.

και

ΑΠΟΦΑΣΗ της ΓΣ, σύμφωνα με την οποία αναγγέλεται νέα Γενική Συνέλευση για τον Μάρτιο, με θέμα ΝΕΑ Αύξηση Μετοχικού κεφαλαίου, κατά 20.000.000,00 €

Με αυτήν την αύξηση (Φεβρουάριος), το νέο μετοχολόγιο θα έχει ως εξής :


ΜΑΡΤΙΟΣ

Σε αυτή την Α.Μ.Κ. θα πρέπει να ισχύσουν και να τηρηθούν οι παρακάτω ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ :

Η συμμετοχή των μικρομετόχων – για να αποφευχθεί τυχόν «είσοδος» απρόσκλητων αλλά και για να αφορά όλα τα βαλάντια - θα γίνει, με ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑ ΜΕΤΟΧΩΝ, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα :

(*) Τιμή αγοράς είναι 1,33€ και όχι 1,20€ σύμφωνα με την τελευταία απόφαση της Γ.Σ. επειδή υπολογίζεται και η κατά τον νόμο υποχρέωση στην συμμετοχής της ΕΡΑ στην Α.Μ.Κ.
(**) Όπου «αριθμός μετόχων», υπολογίζεται ο αριθμός των ενωσιτών που απαιτείται να συμμετέχουν στην Α.Μ.Κ. εφόσον επιλεγεί από όλους το ίδιο αντίστοιχο πακέτο μετοχών (πχ απαιτούνται 277.778 οικογένειες, να αγοράσουν η κάθε μια, από 27 μετοχές αξίας 36,00€)

Με αυτήν την αύξηση (Μάρτιος), το νέο μετοχολόγιο θα έχει ως εξής :

Η Γ.Σ. Μαρτίου επίσης, θα αποφασίσει ρητά τα παρακάτω :

ΑΠΟΦΑΣΗ της ΓΣ, σύμφωνα με την οποία αποφασίζεται ρητώς πως όταν η υπόθεση Ψωμιάδη φτάσει στο δικαστικό της τέρμα, το ποσό που θα έχει σωρευτεί στον ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, θα ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΘΕΙ (θα μετατραπεί δηλαδή σε νέες μετοχές, σύμφωνα με το Μετοχολόγιο που θα ισχύει εκείνη την περίοδο.

Η παραπάνω απόφαση ως έχει έχει δύο στόχους :

1. Να αποτελέσει ΚΙΝΗΤΡΟ για όλους, είτε αυτοί είναι μέτοχοι, είτε μικρομέτοχοι, να συμμετέχουν στην Α.Μ.Κ.

2. Να αποτελέσει ΚΙΝΗΤΡΟ για όλους, κυρίως τους μετόχους, ώστε να συνεχίσουν να ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ στην ΑΕΚ, ακόμη και με σκοπό να επωφεληθούν με μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στην κεφαλαιοποίηση.

Καλό είναι επίσης, για διασφάλιση ΟΛΩΝ, να αποφασίσει ΡΗΤΩΣ η Γ.Σ. ωστε να μην επιτρέπεται κανέναν μέτοχο, να έχει στην κατοχή του ποσοστό μετοχών, μεγαλύτερο του 60% (λόγω της αυξημένης πλειοψηφίας 67% που απαιτείται για την κίνηση του Ειδικού Λογαριασμού).

Τέλος, με απόφαση της Γ.Σ. η ΠΑΕ προχωρά σε σύστημα online ενημέρωσης ΟΛΩΝ των μετόχων ανεξαιρέτως, με χρήση προσωπικού κωδικού, όπου και θα γίνεται ενημέρωση για :

1. Αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων
2. Αποφάσεις Διοικητικού Συμβουλίου
3. Τριμηνιαίοι προϋπολογισμοί των βασικών απαιτήσεων (Δημόσιο, Δάνεια, Πληρωμές παικτών κ.α.
4. Τριμηνιαίοι απολογισμοί αυτών των απαιτήσεων για να υπάρχει ο έλεγχος από τους μετόχους
5. Ισολογισμοί
6. Άλλα θέματα – προτάσεις που αφορούν την λειτουργία της εταιρίας


Αν καταφέρουμε, να φτάσουμε ως εδώ, αν δηλαδή στα μέσα Ιουλίου, την τακτική Γενική Συνέλευση, εμφανιστεί ένας Ισολογισμός θετικός, με ΚΕΡΔΟΣ περιόδου 1 €, τότε μπορούμε να πούμε ότι :

- Τηρήσαμε τις δεσμεύσεις μας, όλοι προς όλους
- Οδηγήσαμε το καράβι στο λιμάνι
- Αποκτούμε εμπιστοσύνη ο ένας για τον άλλο
- Μπορούμε πια να προχωρήσουμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ και να προϋπαντήσουμε με μία ντουζίνα χρόνων, φτιαγμένων από δόξα και χρυσάφι, τον επόμενο Αιώνα μας.

Υστερόγραφο

Αν μέχρι το 2024, δεν έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε ευρωπαϊκό τρόπαιο, ως πρώτη ελληνική ομάδα,

ε τότε, δεν έχουμε ομάδα!



ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Εύχομαι πραγματικά, να ανθίσουν οι ψυχές μας.

Εύχομαι, να σας έχει ο θεός καλά.


Με αγάπη

Στάθης Κουτουκάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: