Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Ανοιχτή επιστολή στον αξιότιμο κο Ράμφο


Ακούστε την συνέντευξη

Ο Στέλιοs Ράμφος προτείνει τη δική του λύση για μετατροπή της κρίσης σε ευκαιρία.


Αγαπητέ κύριε Ράμφο.

Μόλις άκουσα όλη την συνέντευξη που δώσατε στο MEGA.

Θέλω να σας πω οτι μέσα σε 10 λεπτά, αποκρυσταλλώσατε πλήρως, τις σκέψεις μου αλλά και τις απόψεις μου ως πολίτης, για τα προβλήματα που με ταλανίζουν.

Θέλω να σας πω επίσης οτι παρότι – χρόνια τώρα – προσπαθώ να κοινωνησω τις θέσεις μου αυτές σε άλλους συμπολίτες, παρότι γνωριζα πως και η δική τους η άποψη δεν ηταν σε μεγάλη απόσταση από τις δικές μου, πάντα έπεφτα σε ένα τοίχο αντίδρασης άσκοπης και άστοχης πολλές φορές, σε μια άρνηση να συμπεριληφθεί το “εγώ” του καθενός μέσα στο όλο πρόβλημα.

Πίστευα ότι αυτό έχει να κάνει κατ αρχήν με την έλλειψη παιδείας και δημοκρατικής κουλτούρας από την μία και στην πλήρη αποστασιοποίηση του Έλληνα από αυτό που λέμε “κοινωνία ανθρώπων”.

Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο πάντοτε αντιδρούσα και έκρινα αρνητικότατα τους λόγιους, τους ακαδημαικούς και τους δασκάλους αυτού του τόπου.

Σήμερα όμως, εσείς μου δώσατε μια χαραμάδα ελπίδας. Είδα ότι υπάρχουν άνθρωποι, που μπορούν να καθοδηγήσουν πνευματικά έναν λαό ώστε να “εργαστεί” για αυτό που λένε ομαλότητα, κοινωνική δικαιοσύνη και προκοπή. Γιατί – συμφωνώ σε αυτό – το πρόβλημα στην Ελλάδα, δεν είναι απλά και μόνο οικονομικό.

Αποφάσισα να γράψω αυτές τις αράδες για να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα φώτα σας, που πραγματικα φωτίσανε τους προβληματισμούς μου.

Μακάρι ολοι οι Ελληνες να ακούσουν αυτή σας την συνέντευξη. Μακάρι να βρεθεί ο τρόπος ωστε εσείς, ο πνευματικός άνθρωπος, να φτάσετε επιτέλους κοντά στο λαό. Εσείς και άλλοι που φαντάζομαι – πια – οτι υπάρχουν, χωρις να μπορουν να γινουν κοινωνοι στο λαό, λόγω της παραπληροφόρησης.

Ο λαός το έχει ανάγκη αυτό. Απόλυτη ανάγκη σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: